Головна сторінка

Стратегії психолого-педагогічного впливу у ситуації булінгу


    Проблему агресивних проявів у міжособистісних стосунках школярів, що отримала назву булінг ( від англ. bully – хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді фізичної розправи, бойкоту, насмішок, псування особистих речей обговорювали у Центрі дитячої та юнацької творчості. Практичний психолог закладу Ірина Марціновська провела міський тренінг для педагогів закладів позашкільної освіти на тему: «Булінг: соціально-педагогічна проблема».

Обговорили причини, форми проявів та ознаки булінгу у шкільному середовищі, розібрали особливості фізичного, психологічного, економічного та кібер-булінгу. Працюючи у групах, педагоги склали психологічний портрет учасників булінгу: переслідувач, жертва, спостерігач; обговорили засоби впливу на ситуацію булінгу та як запобігти такій ситуації; виробили алгоритм дій педагога у ситуації шкільного булінгу. 


З будь-яких питань

стосовно роботи навчальних закладів

звертайтеся за телефоном

ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ

5-15-07